• Español
Universidade de Vigo
Languages
  • Galego
  • Español
  • QUIÉNES SOMOS
    • Líneas de investigación
    • Miembros del grupo
  • INVESTIGACIÓN
    • En desarrollo
    • Finalizada
    • En colaboración
    • Redes
  • PUBLICACIONES
    • Artículos
  • INNOVACIÓN
    • Grupos de innovación
    • Proyectos de innovación
  • DIFUSIÓN
    • Diseminación
    • Transferencia
  • DOCTORADO
    • Tesis
  • CONTACTO
  • QUIÉNES SOMOS
    • Líneas de investigación
    • Miembros del grupo
  • INVESTIGACIÓN
    • En desarrollo
    • Finalizada
    • En colaboración
    • Redes
  • PUBLICACIONES
    • Artículos
  • INNOVACIÓN
    • Grupos de innovación
    • Proyectos de innovación
  • DIFUSIÓN
    • Diseminación
    • Transferencia
  • DOCTORADO
    • Tesis
  • CONTACTO

2014

The Importance of Key Competence Learning To Learn Seen By Teachers In Early Childhood Education

The Importance of Key Competence Learning To Learn Seen By Teachers In Early Childhood Education

2014, Congresos

Páramo Iglesias, M.B., Martínez-Figueira, M. E., Raposo, M. (2014). The Importance of Key Competence Learning To Learn Seen By Teachers In Early Childhood Education. ECER 2014- European [...]

Building bridges to promote inclusive transitions. Lessons learned from a participatory study

Building bridges to promote inclusive transitions. Lessons learned from a participatory study

2014, Congresos

Martínez Figueira, M. E., Raposo, M., Sierra Martínez, S., Parrilla Latas, Á. (2014). Building bridges to promote inclusive transitions. Lessons learned from a participatory study. ECER 2014- [...]

Las transiciones educativas vistas por la comunidad

Las transiciones educativas vistas por la comunidad

2014, Congresos

Sierra Martínez, S., Martínez-Figueira, M. E. (2014). Las transiciones educativas vistas por la comunidad. II congreso virtual internacional sobre innovación pedagógica y praxis educativa. U. [...]

A learning environment assessment toll (CAAP-AP) to support students with attention and planning difficulties

A learning environment assessment toll (CAAP-AP) to support students with attention and planning difficulties

2014, Congresos

Páramo Iglesias, M.B., Martínez-Figueira, M. E., Raposo, M. (2014). A learning environment assessment toll (CAAP-AP) to support students with attention and planning difficulties. Braga 2014 [...]

El hipermedia en la Pizarra Digital Interactiva para aprender a aprender en Educación Infantil

El hipermedia en la Pizarra Digital Interactiva para aprender a aprender en Educación Infantil

2014, Congresos

Páramo Iglesias, M.B., Raposo, M., Martínez-Figueira, M. E. (2014). El hipermedia en la Pizarra Digital Interactiva para aprender a aprender en Educación Infantil. EDUTEC XVII, El Hoy y el Mañana [...]

Landscapes of inclusion: three research contributions to a theory of inclusive practice

Landscapes of inclusion: three research contributions to a theory of inclusive practice

2014, Congresos

Parrilla, A., Susinos, T. y Gallego, C. (2014). Landscapes of inclusion: three research contributions to a theory of inclusive practice. European Conference on Educational Research (ECER). [...]

Walking Towards collaborative and inclusive schools

Walking Towards collaborative and inclusive schools

2014, Congresos

Parrilla, A., Gallego, M.C. y Susinos, T. (2014). Walking Towards collaborative and inclusive schools. Semminar on Professional collaboration for Effective Learning and Teaching. University of [...]

Buscar:
Publicaciones
  • Artículos
    • 2017
    • 2018
    • 2019
  • Tesis
    • Programa doctorado
      • 2017
      • 2018
      • 2019
      • 2020
  • Congresos
    • 2010
    • 2011
    • 2012
    • 2013
    • 2014
    • 2015
    • 2016
    • 2017
    • 2018
    • 2019
    • 2020

Facultade de Ciencias da Educación e do Deporte
Campus A Xunqueira
36005 Pontevedra

986 801 773
grupocies@uvigo.es

Facultade de Ciencias da Educación
Campus As Lagoas, Edificio de Ferro
32004 Ourense

988 387 164

Universidade de Vigo© 2021 Cooperación en Investigación para la Equidad Educativa y Social AVISO LEGAL POLÍTICA DE COOKIES