
Profesora Ayudante Doctora
Doutora en Pedagoxía (2017) polas Universidades de Vigo, Santiago de Compostela, Oviedo, Cantabria e A Coruña; e Licenciada en Psicopedagoxía (2013) pola Universidad de Vigo. Inicia a súa formación docente e investigadora cunha axuda do Subprograma de Formación de Persoal Investigador (Beca FPI, Ministerio de Economía e Competitividade) na mesma Universidade.
Actualmente é profesora na Universidade de Vigo (categoría axudante doutora). Participou en varios Proxectos do Plan Nacional de Investigación de I+D+i (Ministerio de Economía e Competitividade) e é membro do Grupo de Investigación CÍES-UVigo.
A súa tese de doutoramento e a súa producción científica tratan cuestións relacionadas coa educación inclusiva, conformando as súas principais liñas de investigación a investigación cualitativa, as metodoloxías de investigación participativas, as estratexias de recollida de información “amigas dos nenos”, a voz do alumnado e as transicións educativas.